6

2011-01-05 / 09:37:03
*Pust* vilken morgon... Texas härjade på till 22:30 igår och idag fick jag väcka honom kl 8 för idag var det dagis. Grin, gnäll och vägra äta frukost. Sen grin medans jag klädde på honom.

När vi kom fram till dagis och gick in genom FEL dörr började grinandet igen... hans egen avdelning är stängd och han skulle få vara på en annan idag. Men som tur var så var ju hans favvo-fröken Siv där så jag stannade ett tag tills han hade lugnat ner sig sen tog Siv över.

Jag vet inte om det var värt det... att lämna honom på dagis idag, men jag gjorde det för hans egen skull. Han hade ju kompisar från hans avdelning som var där idag också så jag tror ändå han får roligt. :) Och det var många fröknar och inte så många barn så det var ju bra det med.

Jag känner mig redan helt uttömd på tålamod och ork och dagen har knappt börjat. Men nu sitter jag och slösurfar och dricker en kopp te så det känns genast mycket bättre.

IKEA-trippen resulterade inte i någon förlossning, men däremot fick jag väldigt ont i fötterna och stenhård mage. Men det var det helt klart värt! Alltid kul att shoppa lite och så hade jag väldigt trevligt sällskap. :D
Shoppade för endast 350kr, det måste vara rekord! Men å andra sidan finns det inga pengar... 2 trasiga bilar, mycket räkningar, föräldrapenning och bebis på väg... då lever man inte så flott. Men vi lever ett väldigt rikt liv ändå. <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: