Tisdag

2011-03-15 / 10:33:07
Bebisen älskar att sova ute i vagnen, vi hinner knappt rulla ut henne på bron så har hon stängt sina blå. :) Och det är väldigt tacksamt då hon kan vara lite tjorvig att söva annars. Och frisk luft har väl ingen dött av? ;)

Jag håller på att städa för fullt men nu tog jag mig en paus...

Igår var jag på slutbesiktning och fick samtidigt en kopparspiral monterad. Jag var sååå nojig och tyckte det var skitobehagligt! Jag väntade bara på att det skulle göra jätteont men det gjorde det ju inte, fast det var ju inte direkt skönt heller. Men nu är det gjort! Jag hoppas att det ska funka bra med spiral.

Jag vet att jag är sämst på att blogga och kommentera. Men tiden räcker liksom inte till. Jag prioriterar i första hand tid med mina hjärtan... såklart. <3

Tjingeling 

BTW! Är det någon vänlig själ där ute som vill hjälpa mig designa en header?
Kommentarer!
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Link sover också bäst i vagnen! Det är bra så får tjocka mamma lite motion haha

Kommenterat - 2011-03-15 / 12:07:52  | URL - http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Liam sover också bäst ute i vagnen och det underlättar! När Joel var liten var jag för nojig för att lämna honom ute och sova själv ... ;)

Kommenterat - 2011-03-15 / 14:28:42  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: Tana

Svar: Hahaha, så aggresiv du är :) Det låter skitkul, slå en pling eller skicka ett mess för facebook is not gone happend!:P

Kommenterat - 2011-03-15 / 14:52:35  | URL - http://lifeoftana.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: