HM-paketet

2007-12-17 / 22:10:12
Kläderna som jag hade beställt från HM satt perfekt! Så jag blev jätteglad!
Bäst av allt var mina nya jeans som jag hade köpt på rea för 198:-
Mycket bra pris, sitter jättebekvämt(löst sittande modell) och dom är snygga... Perfekt!
image80

I vanliga fall så HATAR jag att köpa jeans... och då menar jag jeans som ska sitta tajt, det är rena mardrömmen! Alla tajta jeans sitter så dåligt i "vecket mellan rumpan och låret" på mig! Det blir som slappt och fult ,och jag hatar det! Och dessutom tycker jag att tajta jeans är otroligt obekvämt... 

Jag brukar ha problem att hitta jeans som sitter lite löst utan att vara "hiphopbaggy"... Typ 99% av alla tjej-jeans som säljs är ju tighta. Så jag måste faktiskt ägna en hel blogg åt hur glad jag är över att ha hittat ett par jeans som jag gillar!  
 
Kommentarer!
Postat av: Emma

Fan va skönt att hitta ett par jeans som sitter bra!
Snygga dom var!

Kommenterat - 2007-12-18 / 17:37:07  | URL - http://emmizch.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: