Julen

2007-12-27 / 23:44:42
En kort sammanfattning av julen...

Julafton
Firade jul med familjen Barsk från morgon till sen kväll. Hur trevligt och mysigt som helst! Underbart!
Vi spelade, umgicks, åt god mat, fikade och tog lite vin efter julmaten.
Jag fick så fina julklappar också:
En sponsring till en halv våtdräkt, en väggljusstake och ett spel av älsklingen.
Ett smyckeskrin och ett presentkort av familjen Barsk.
Pengar av Fredriks mormor och morfar, plus att vi fick ett påslakanset tillsammans.

Juldagen och Annandagen
Åkte till Överkalix när vi vaknade. Hade det jättemysigt där också! Vi spelade spel, umgicks, åt god mat och fikade, byggde pussel och spelade en massa Nintendo Wii!
Jag fick ha julafton på juldagen också när jag fick paket av mamma och pappa!
Jag fick:
En pryl(köttkvarn) till min hushållsassistent, en matberedare, ett jättevackert smycke, en resväska och ett presentkort.


Jag känner mig så bortskämd! Gud vilka julklappar jag har fått! :)

image86

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: