Sällskapsspel och en äppelgrogg

2007-12-01 / 14:23:28
Det var ingen GuitarHero-tävling igår... det var bara prova-på på ett 16årsdisco! Fan vad skämmigt och komma där 24år gammal på ett 16årsdisco...  :(
Men ganska kul när man tänker på det så här efteråt HAHA!

Så vi åkte hem till mig och spelade lite sällskapsspel, lite gitarr, och drack en äppelgrogg. Det var trevligt!

image53

image54


Vad händer idag då?
Jo, det blir att forsätta städningen som jag påbörjade igår, och sen blir det julpyntning som belöningen! Jättekul! Pyntningen alltså... ;)

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer... kanske se lite film? Undra om jag ska hämta hem en...
Eller så kanske det händer något fantastiskt... vi får se!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: