BM-besök i måndags

2008-08-06 / 10:29:08
Var hos BM i måndags och fick veta att min SF-kurva är låg och pekar nedåt... så jag fick ett extrainsatt besök till BM redan på måndag för att se hur det går. Och om det inte ökat så blir det tillväxt-UL i Sunderbyn. Först blev jag jätteorolig och trodde så klart att det skulle vara något fel på min lilla älskling! Men efter att ha kollat upp lite mer om SF-måttet så blev jag lugn. Det är ett mått som inte är speciellt pålitligt och många som har haft lågt SF-mått har ändå fått normalstora eller till och med extra stora bebisar så man ska inte oroa sig så mycket om det.

Och det hade ju varit en liten bonus att få se bebben på UL en gång till.  =)

Jag känner i mitt hjärta(och i min mage) att det är bara bra med bebisen! En del har små magar och en del får lite mindre bebisar... så är det bara. Alla är inte likadana.

v.32(31+2)
Hjärtljud: 140-143
SF-mått: 27cm

Vikt: 66.8kg
Viktökning totalt: 7.8kg
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: