Hej och hå!

2008-08-21 / 11:39:25
Nu är det riktigt spännande! Nathalie(www.varforstabebis.blogg.se) är mest troligt inne på förlossningen nu och föder! Jag håller mina tummar för att allt ska gå bra.  =)

Har sovit länge idag, fast jag ställde klockan på 8 så steg jag inte upp förrän kvart i 10. Men som jag har sagt förut så är det bara att passa på innan bebisen kommer. Fredrik är och jobbar första dagen efter semestern idag. Lite trist att vara ensam hemma men det ska nog gå bra. Och min bil är fortfarande utlånad så inte kan man åka in till stan heller.
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Ingen Nathalie som fött, men öppen 3 cm så ikväll blir det bb igen! :P

Kommenterat - 2008-08-21 / 11:42:54  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det ska bli så spännande, har värkar hela tiden, fast känner inte för att åka in och föda än, får bli ikväll :P

Kommenterat - 2008-08-21 / 15:23:46  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: