Besök på praktikplatsen

2008-02-13 / 10:39:47
ska jag på idag kl 13:30. Ska bli intressant att få höra vilka tider jag ska vara där... Jag känner på mig att jag kommer börja tidigt på mornarna, fast då kommer man ju hem tidigt också, så det är ju bra!
Jag pratade med min handledare på telefon igår och hon lät snäll/normal... Jag har ju varit lite orolig att man skulle hamna med någon bitter surkärring och det hade jag aldrig pallat!

Annars hade jag behövt åka på stan, men vet inte riktigt om jag är i form för att göra det... gårdagens mystiska sjukdom sitter kvar litegrann.

När jag är sjuk inser jag hur tacksam och glad man ska vara över att man är frisk! Jag är så pass lyckligt lottad att jag är 100% fullt frisk, inga allergier, inga sjukdomar whatsoever!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: