Bambi på hal is

2008-01-07 / 21:25:13
Skolan gick bra! Men det blir mer praktik än jag trodde... 4 dagar i veckan i 17 veckor. Men det är nog ändå värt det i slutändan... 850p istället för 400p. Jag börjar praktik den 11 feb och håller på till den 5 juni. Fram tills dess(5v) och efteråt 7v är det teori i form av självstudier. Så allting är klart omkring den 25 juli. Så då behöver jag inte jobba i sommar mest troligt och det är ju skönt.  



Fredrik fick mig att prova på långfärdsskridskor idag. Jag var väl inte stabil som fan om man säger så... men det var kul! Kanske köper mig ett par! =)

image123

image124

Kommentarer!
Postat av: Emma

haha fan va snygg du är på första bilden!

Kommenterat - 2008-01-09 / 15:38:19  | URL - http://emmizch.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: