Insnöad

2008-01-24 / 11:04:18
Det är en riktigt ordentlig snöstorm i Luleå idag! Tur att jag nödvändigtvis inte behöver åka någonstans...



Jag har haft en jobbig natt inatt.
Det började med att jag hade svårt att somna... och sen 40 minuter efter vi hade lagt oss så började det att smälla utanför.

Jag säger: Jag tror att det är ett gängbråk med skottlossning där ute!!!  
Jag tänker: Fan nu måste vi flytta.

Det visade sig vara ett ordentligt fyrverkeri(mer fancy än sånt privatpersoner köper)... haha! Men det smällde jävligt högt! Fredrik trodde också att det var pistolskott.

Sen under natten har det stormat som satan utanför. Och det har gjort att man inte har sovit så gott.

Skräckfylld mardröm under morgontimmarna, det var osynliga "vålnader" som höll fast mig och jävlades med mig när jag var ensam hemma. Jävligt äcklig dröm... jag vaknade och var livrädd, då hade Fredrik åkt till jobbet också så det gjorde ju inte saken bättre.

Jag somnade om och nu innan jag vaknade så drömde jag en jättemysig dröm... Jag och Fredrik hade en liten dotter som var i den ålder då dom just lärt sig prata. Och hon var sååå söt! Vi älskade att höra henne prata!








Kommentarer!
Postat av: Emma

shit va läskigt! va fint du har fixat i bloggen! :D

Kommenterat - 2008-01-24 / 16:51:23  | URL - http://emmizch.blogg.se
Postat av: Karro

Men usch det lät verkligen inte som den bästa av nätter det där...
Nu har du allt lyckats med bloggdesignen ändå! SNYGG! :D

Kommenterat - 2008-01-24 / 18:44:13  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: