Rosiga kinder och varm choklad

2008-01-09 / 15:29:13

Min älskade pojkvän har ännu en gång inspirerat mig till att köpa lite ny sportutrustning. Den här gången blev det långfärdsskridskor och stavar!

Vi var och åkte på isbanan idag... det var jätteroligt även om jag höll på att ramla/snubbla en sådär 10 gånger. Träning ska vara kul annars blir det inte av, och det här är en perfekt form av träning! Roligt och man får vara ute i friska luften! Perfekt! Och senare till våren när solen tittar fram så gör man en hel utflykt av det! Långfärdsskridskor och korvgrillning, kan det bli bättre?
 
image125

image126

image127

Kommentarer!
Postat av: Emma

haha jo jag kom på det sen efter ett tag!
ska nog försöka börja redan idag och cykla igen! :) haha men om man hittar orken och viljan är ju en helt annan fråga! :)

Kommenterat - 2008-01-09 / 15:41:45  | URL - http://emmizch.blogg.se/
Postat av: Karro

F*n vad sköööönt! :) Toppenkul!

Kommenterat - 2008-01-09 / 18:44:30  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: