Skrovmål

2008-01-29 / 18:30:46
är gott! Vi käkade på Max till middag. Sen åkte vi och handlade mat för kommande dagar.

Jag handlade ingredienser till semle-bak också, men jag fick inte baka dom idag för Fredrik. Så jag bakar semlor till helgen istället. Jag har inte ätit någon semla ännu i år, och jag längtar tills jag ska få sätta tänderna i en! *vattnas i munnen* 

Nu ska jag fortsätta med  mitt hemliga projekt som beräknas bli klart imorgon!
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Vad spännande med ett hemligt projekt! Ska bli väldigt roligt att se vad det är för något sen när det är klart :) För jag antar att du lägger ut det på bloggen?

Kommenterat - 2008-01-29 / 20:59:52  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Postat av: Emma

haha vart det jubileumsmål för er också?! ;) gud va nyfiken jag blir på ditt projekt! :D

Kommenterat - 2008-01-29 / 22:33:05  | URL - http://emmizch.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: