Fålla gardiner

2008-07-08 / 20:32:51

Håller på att fålla 4 panel-längder till vardagsrummet... ska sen stryka och hänga upp dom och sen är vardagsrummet så gott som färdigt. Bara sätta upp lampor i taket och tavlor på väggarna. Det kommer bli SÅ fint!  =)

Ringde till FK idag angående min havandeskapsansökan, dom sa att jag får besked på 1-2 veckor, så jävla sega! Det var evigheter sen jag skickade in den! *Grrr*

Bebisen busar på i magen... ibland känns det som att den försöker bryta sig ut genom huden haha! Men det är så mysigt! Har förresten inte fotat magen på flera veckor så det är VERKLIGEN dags nu snart... synd bara att min fotograf är på jobbet, men det är sista passet innan han har 6 veckor semester. Så det blir förhoppningsvis ett foto imorgon. Börjar bli en liten tjockis nu.  ;)

Dags att sy vidare....

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: