Farligt i trafiken

2008-07-06 / 20:12:07

Glömde berätta...
Förstår ni hur farligt det egentligen är ute i trafiken?

Vi var väldigt, väldigt nära att vara med om en krock idag när vi åkte hem från Haparanda och fan vad rädda vi blev... och det enda jag tänkte på var min lilla bebis i magen. Min bebis får inte skadas eller *hemska tanke* dö! Jag skulle skydda den med mitt liv om jag kunde. Vid ett sånt tillfälle förstår jag hur STARK min kärlek till mitt ofödda barn är! Jag älskar dig mitt lilla hjärta!

Hur som helst så var det helt den andra bilens fel... svårt att förklara vad som hände men man kan kortfattat säga att den andra bilen körde ut då den inte skulle och vi var centimetrar från att köra in i den och bilen bakom oss var centimetrar från att köra in i oss. Och allt detta hände på en 110-väg så det var farligt höga hastigheter. 

Jag är glad att vi klarade oss oskadda allihopa men kvinnan som körde bilen hade jag gärna spöat faktiskt! Vilka jävla idioter det finns i trafiken...  

Kommentarer!
Postat av: Aro

Jaa fy fan. Vi sitter löst till. Någon annans hjärnsläpp eller misstag kan förstöra mycke.

Kommenterat - 2008-07-06 / 21:23:39
Postat av: Nathalie

Ursch vad hemskt! :( Tur att det gick bra!



Ja, 3 veckor ska jag nog stå ut med, men känns lite underligt.. det gör det alltid! Ikväll blir det tidig kväll så nu ska jag bara ta en dusch och kasta mig i sängen! 4 veckor kvar? Åh gud så skönt! Hur gå det med flytten? Ni är klara? :)

Kommenterat - 2008-07-06 / 21:40:25  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det är bara att packa upp den och skruva ihop den, ha ha, jag höll mig 1 dag nör vi hade köpt sängen innan jag började skruva, haha :D



Skönt att ni är "klara" och får börja göra i ordning i huset! :)

Gick inte som planerat på jobbet, fick jobb genom min pappa. Men han berättade aldrig att jag skulle ha "ingenjörskompentents" för att klara av det jag skulle göra när jag väl kom dit, så blir nog att fortsätta vara hemma tills bebben kikar ut, det var ingenting för mig! :P

Kommenterat - 2008-07-07 / 19:50:01  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

: )

Ja, det blir skönt att vara hemma faktiskt, var helt slutkörd igår efter att ha jobbat, så kanske bäst att vara hemma iaf!

Jag har inte funderat så mycket på hur jag ska göra, bara att jag börjar bli livrädd! hah, men det ska nog gå bra! Naturellt så långt det går, men lustgasen kommer säkerligen slinka in! ;-)

Livrädd för bedövningar och sprutor så låter nog bli någon ryggmärgsbedövning eller liknande!



Hur går det på jobbet nu? Börjar det bli tungt?

Kommenterat - 2008-07-08 / 15:55:00  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: