Lördag 26/7

2008-07-27 / 10:34:31
Vilken underbar dag!

Började dagen med en lång sovmorgon sen åkte vi iväg till Trolltjärn. Jag doppade mig faktiskt fast vattnet inte var speciellt varmt, men jag behövde verkligen kyla av mig. Och det var så skönt att få torka i solen efteråt.

Sen åkte vi på Storheden och köpte lite glass och jord...

Till middag grillade vi fläskfile och till efterrätt åt vi glass och jordgubbar(från norrbotten), gott!

Annars så fixade vi lite i trädgården och tog det bara lugnt. Gick på en liten promenad.

Hur som helst så var det en jättehärlig dag!
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

:-)

Ja, nu börjar det närma sig med stormsteg, tiden går dock saktare än någonsin och magen är tyngre än alla andra dagar, ha ha :P



Ja, det tycker jag faktiskt att vi kan göra! Vilken dag passar dig bäst?

Kommenterat - 2008-07-27 / 18:06:23  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jao, än så länge tror jag det låter bra med onsdag 15:15. :)

Kommenterat - 2008-07-28 / 20:39:55  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: