Hej

2008-03-18 / 20:55:10
Dagen har varit jobbig... jag vill bara få stiga ur den dimma jag lever i och få tillbaka mitt liv!

Syrrorna var på besök på kvällen, det var mycket trevligt! Veronica berättade om alla spöken/andar som finns i staden Cuzco(i Peru) som hon har bott i några månader. Jag vill ALDRIG sätta min fot i den staden efter det jag har hört! Herregud, jag är fortfarande rädd...

Sen så spånade vi på vilket sorts företag vi ska starta någon gång under våren, kommer bli skitbra! Hemlighetsstämplat än så länge.

Nu har jag bara 2 dagar kvar av praktiken sen så är jag LEDIG nästa vecka! Perfekt! Då kan jag vila upp mig innan jag börjar jobba veckan därpå. Och gode Gud hoppas att min graviditetströtthet har släppt till dess!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: