Skräckslagen

2008-03-12 / 21:15:05
Varför tittat jag på TV3:s Sjukhuset för? För att bli ännu räddare inför förlossningen? Visst, det är lääänge kvar(BF i oktober) innan det är dags, men ändå. Förlossningen är oundviklig, ungen måste ju ut. Jag har långt innan graviditeten bestämt mig för att snyfta mig till ett kejsarsnitt, men jag vet inte längre... man tänker på ett annorlunda sätt nu när det är på riktigt.
Kommentarer!
Postat av: Karro

Nog är det speciellt att föda "vanligt" men jag tror att oavsett hur j-la ont det gör, så blir man starkare utav det! Det är liksom en del i kvinnans utevckling...

Kommenterat - 2008-03-13 / 09:27:15  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Postat av: Jess

Rädsla inför födsel har nog alla, tror jag. Jag var livrädd inna jag blev gravid. Sen läste jag att det blir bara värre om jag e rädd, så jag bestämde mig för att inte vara det längre, går ganska bra :) Men tror inte snitt e bättre, då kan man inte röra sig eller hålla bebisen på någon dag och det skulle vara ännu värre.

Kommenterat - 2008-03-15 / 09:03:32  | URL - http://jajman.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: