Trist

2008-03-29 / 20:34:46
Kollade lite på det nya programmet Körslaget  på TV4... Zzznark, ingenting för mig. Vad gör man nu då?

Sitter förresten i mörkret eftersom vi deltar i "den nedsläckta timmen", dvs att man släcker all elektrisk belysning mellan 20:00-21:00 nu ikväll. En global grej, läs mer på Aftonbladet om du är intresserad.
 
Härföre såg jag på Herbie-Fulltankad, ingen höjdarfilm precis men det fick duga när man inte har någonting att göra.

Nä, nu ska jag gå och fråga Fredrik vad vi ska ta oss till...
Kommentarer!
Postat av: Jocke

Jag och ALLA mina 52 stycken grannar har inte släckt några lampor. Vi vill ha sommar och varmt året runt :-)

Moooooooooohahahahhahahahahahha

Kommenterat - 2008-03-29 / 20:42:48  | URL - http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: lisa

Hoppas du får en trvlig kväll, kika gärna in på min blogg, kram! =)

Kommenterat - 2008-03-29 / 20:43:22  | URL - http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: undrande

Hur kan man blogga om man slagit av alla elektriska prylar?? Bara en liten undran.

Kommenterat - 2008-03-29 / 22:53:48
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: