Utflykt

2008-03-25 / 15:01:28
Strålande sol idag!

Jag, Fredrik och Freddan var på en utflykt till Gråsjälören idag. Fredrik och Freddan på långfärdsskridskor och jag till fots. Jag hade gärna velat åka långfärds men jag har alldeles för dålig balans, så jag vill ju inte riskera att ramla och slå mig i lilla magen.

Det var riktigt fint ute, lite kyliga vindar men ändå inte så man frös. Vi gjorde upp en eld och Freddan bjöd på grillade mackor, gott gott!

image197

image198

image199
Kommentarer!
Postat av: Karro

Låter som en trevlig påsk i all sin helhet, ändå trots inget uteliv! (du fick ju det nu när du kom hem i alla fall :) SNYGG BIL! SAAB är ju som bäst... hihi.

Och imorgon vankas det hemåt för vår del också, längtar faktiskt litegrann....
Har'e!

Kommenterat - 2008-03-25 / 19:26:37  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Postat av: emma

grillade klämjärns mackor över elden är nog bland det godaste/mysigaste som finns! :)

Kommenterat - 2008-03-25 / 20:50:47  | URL - http://emmizch.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: