7 veckor

2008-11-26 / 11:00:15
Inatt sov Texas 6 timmar i sträck igen! Sen amning och stånk i en timme och så sov vi 2 timmar till. Så duktig så man kan inte tro att det är sant. *Lycklig och utsövd*

Idag fyller Texas 7 veckor! Behöver jag ens nämna att tiden går så fruktansvärt snabbt?!



Han ligger i sängen och tänkte kanske sova en stund... perfekt då kan jag äta frukost.  =)
Kommentarer!
Postat av: sanna

åh, vad han är go eran lilla kille! hoppas jag också får sträcksova sådär, men sån tur lär jag ju inte ha :) hur är det egentligen när man fått barn, är det svårt att ta sig iväg ut och träffa folk, promenera och så? jag tänker bara med panik o om barnet börjar skrika och vill ha mat eller byta blöja helt plötsligt, jag känner mig som en riktig rookie! :) var inte du nervös?

Kommenterat - 2008-11-26 / 21:01:26  | URL - http://sannasannasanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: