Förklaring

2008-11-23 / 09:41:48
Kanske måste förklara lite bättre angående inlägget jag skrev igår...

Det är så att min karl jobbar på brandstationen på F21/Flygplatsen och grabbarna får inte åka hem förrän alla plan har lyft/landat, så därför var jag lite less på att hockeyn var försenad.
Och anledningen varför Fredrik inte skulle komma hem om det blev sent var för att han ändå jobbade idag igen, så det var ingen ide att åka hem bara för att sova. Då vet ni.



Texas somnade kl 23:15 igår, duktiga älskling! Sen var han bara vaken 1 timme(istället för 2) när han käkade inatt, såå duktig!  =)

Idag ska vi åka till Storheden och handla lussekatt- och pepparkaks-ingredienser. Sen ska jag knåda ihop pepparkaksdegen så ska den få stå i kylen ett dygn. För imorgon kommer Emma och då ska vi baka lussekatter och pepparkakor.  =)
Kommentarer!
Postat av: Marie

Bra med en förklaring. Jag har snappat upp att han jobbar på en brandstation så det blev väldigt snurrigt nu när han inte fick åka hem pga försenade plan, haha :D Sen vet jag inte men jag tror mig ha läst att du också jobbade på f21 förut?

Kommenterat - 2008-11-23 / 10:02:21  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: sanna

jag är inte heller något fan av hockeyn :) vad duktig du är som gör egen pepparkaksdeg! jag har också börjat baka lite mer sen jag blev gravid, värsta bullmamman innan det här är klart säkert :)

Kommenterat - 2008-11-23 / 12:24:13  | URL - http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: sanna

ja, det här med bloggar är ju så kul alltså, jag är sjukt beroende, både av att skriva själv och läsa andras såklart ;) JA, ul var verkligen hur häftigt somhelst! känns så himla härligt att veta att om ca 20 veckor håller vi våran lilla son i famnen. att vara gravid är ju bland det häftigaste man kan gå igenom även om man inte mår så tipptopp hela tiden direkt :) ja, men hembakat och hemlagat när det gäller mat är ju så mycket godare! och du gör ju alltid värsta goda grejerna!

Kommenterat - 2008-11-23 / 12:45:01  | URL - http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: Sara

hej kusinen :)

Kul att du har en blogg så man får följa med dig, Fredrik och söta Texas!



Kramar på er!

Kommenterat - 2008-11-23 / 16:17:09  | URL - http://blogg.sarabild.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: