Friday

2008-11-14 / 21:17:52

I don't care if Monday's blue
 

Tuesday's grey and Wednesday too
 

Thursday I don't care about you
 

It's Friday I'm in love


Dagen har varit bra och tiden har gått fort som vanligt. På förmiddagen var det morgonmys, amning, blöjbyten, frukost och kolla datorn i vanlig ordning. Sen vid 14-tiden tog jag och Texas med oss lite fika och åkte och hälsade på på Fredriks jobb, det var trevligt! Och nu har man ammat på en brandstation också haha!  ;) 

2 timmar senare så ringde jag Kenneth och hörde om vi kunde komma och hälsa på och det fick vi såklart. Emma och Pär var också där och jag fick mig lite middag och glasstårta i magen.  =)
Texas var lite missnöjd(trött tror jag) så då var det bäst att styra kosan hem mot lugnet i Alvik. Vi stannade på Godishuset och köpte 1kg godis på vägen hem... och nu sitter jag och kollar IDOL, 5 godisar har jag ätit och är redan less... jag har seriöst förätit mig på godis. Soultema på Idol... boooring.


Kommentarer!
Postat av: Nettan

Kollat in gangstar hemsidan? Tänkte vad du tycker om kläderna?

Kommenterat - 2008-11-14 / 23:14:35  | URL - http://busbrud.blogg.se/
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Håller med, gillade inte heller Soultemat.

Kommenterat - 2008-11-15 / 07:54:22  | URL - http://therre.blogg.se/
Postat av: Kicki M

Men hörrödudu, har du varit ute på jobbet utan att hälsa på oss? Va va va? Fy skäms. Vi vill också se den lille och dig såklart ;-)



Mvh. Kicki InSatsStyrka(städ!)

Kommenterat - 2008-11-15 / 10:18:16
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: