Lördag

2008-11-22 / 11:27:59

Idag ska jag och Texas(Fredrik jobbar) spendera dagen hos min moster Monika. Mamma och pappa är i stan och dom ska dit och sova över, så då är jag och mina syskon ditbjudna på middag. Ska bli så trevligt att få komma iväg hemifrån litegrann och framförallt ska det bli trevligt att träffa alla dom!
 
Nu hoppas jag att min lilla piggis vill sova en stund så jag kanske får ta en snabbdusch? Hoppas. Men det verkar inte som det... han ligger och sprattlar och stånkar för fullt. Älskade lilla barn.  =)


Kommentarer!
Postat av: Catti

Mysigt! Jag längtar till allt krångel med duschning, amning, påklädning, mat osv.. ;)

Kommenterat - 2008-11-22 / 11:49:09  | URL - http://thewife.blogg.se/
Postat av: Catti

Ja jag kan tänka mig det. :D Man är nog ändå inte riktigt förberedd fast man försöker ställa in sig redan nu på att måsta vara uppe hela nätterna och dagarna och bara amma första tiden! :) Ja, jag önskar mig en bärsjal i julklapp för jag förstår ju att man bara måste ha det om man ska kunna göra nånting annat än att bara bära barnet. :)



Ja, jag tycker tiden går hemskt fort.. Inte alls sådär supersakta som alla verkar tycka i slutet! Det kommer väl när man gått över BF, OM man går över BF.

Kommenterat - 2008-11-22 / 12:20:13  | URL - http://thewife.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: