Det ordnar sig

2008-10-19 / 03:08:55

Upplever man att barnet inte är nöjt efter amningen eller har en period när de vill äta hela tiden handlar det oftast inte om att mjölkmängden har minskat utan att barnet har ökat sitt matbehov. Man kan då tillfälligt behöva amma betydligt tätare för att stimulera brösten att producera mer mjölk. / growingpeople.se

Skönt att veta att det inte är för lite mjölk i tuttarna som jag var orolig för... Idag har vi ammat normalmycket hela dagen. Men nu inatt ville han ha mer igen. Så mellan 23-03 har jag ammat honom sammanlagt 2 timmar och 10 minuter på 3 matningar. Mammas lilla matvrak...  <3

Hoppas jag får sova nu!

Nattinatt! 

Kommentarer!
Postat av: Marie

Vilket litet matmonster du har! :) Han kommer ju bli en bjässe om han fortsätter i den där takten. :D

Kommenterat - 2008-10-19 / 08:59:54  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Lena Henriksson

Grattis och lycka till.Nog har ditt/ert liv förändrats!

Om du funderar över vem jag är: Saras mamma,dagisfröken som tror att du och jag fyller år på samma dag=snart.

Kommenterat - 2008-10-19 / 09:29:20
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: