Nu är jag såå glad!

2008-10-24 / 19:31:17
Lösningen på mitt amningsproblem är tillverkad i plast och kostar 24 kr på apoteket... varför har jag inte tänkt på det innan?! En mjölkuppsamlare!  =D

Eftersom det ena bröstet alltid läker när jag ammar på det andra så är ju det den perfekta lösningen! Och så mycket smidigare än att hålla på klämma ner handduk i bh:n. Fick ihop 50ml när jag ammat honom på båda brösten. Och det är ungefär så mycket han brukar äta när han får ersättning PERFEKT!  =)

Så nu kanske ni slipper läsa om mitt amnings-tjajt här framöver!  ;)

Ikväll så ska det kollas på IDOL och om det finns tid och ork så ska jag även baka morotstårta till kalaset(jag fyller 25) på söndag.


Kram kram!
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Ha ha, supermjölk ja :P Ta allt du vill, jag har för mycket oftast känns det som!



Ha, ha, rockermamma? ja,visst, har nog alltid varit en liten rocker och nu blev jag minsann en riktig en ;)



Lillan ahr bättre i magen, bara ont när hon vill bajsa, hon kan ej bajsa själv nästan nu av ngn anledning.. högst 1 gång per dag. Sedan får mammsen hjälpa till. Men inte skrik hela nätterna längre, tacka gud för det!



Hur mår lillpojken? :)

Kommenterat - 2008-10-24 / 21:15:01  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Elin.

Skönt att lösningen på amningsångesten var så enkel :-)

Vi ses på Söndag, men vi kommer nog mot em för det vankas 30 års rajraj imorron kväll så lilla huvudet behöver vila på fm :-D

Kommenterat - 2008-10-24 / 22:22:21
Postat av: Marie

Jag tror jag lätt hade kunnat amma ett till barn samtidigt, säg till om du vill ha barnvakt, haha. ;) Nä men vad skönt att det löst sig med din amning nu! Bra med mjölkuppsamlare, 50 ml är ju hur mycket som helst ju! Mina bröst läker ingenting, varken när jag ammar eller annars. Skönt.



Ja det ska bli superkul med fika. Jag kan tänka mig att du behöver komma ut lite nu. Jag blir helt rabiat om jag måste sitta hemma mer än en dag i stöten. Ska bli kul att få kika på Texas också. :)

Kommenterat - 2008-10-25 / 08:08:52  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Kickan

men herre gu jag ser ju att ni fått tillökning i familjen hänger inte alls med =) Jätte mycket GRATTIS åt er alla. Och på min födeklsedag dess utom :P Gu så söt lill skit ni fått hem med er .

Lycka till kramar /Kickan m fam

Kommenterat - 2008-10-26 / 20:58:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: