Trött

2008-10-18 / 11:04:51
Vi har haft en jobbig natt inatt... lillkillen var inte alls nöjd och skrek en massa. Han ville bara äta, äta och äta. Måste kolla på nätet vad som är fel när han vill äta så ofta. Kanske har jag haft lite mjölk i brösten eftersom jag varit dålig på att äta den sista tiden? Jag vill ju bara att mitt lilla hjärta ska vara nöjd och glad, det är det viktigaste för mig. 

Idag är det superfint väder! Ska packa in tuttarna och gå ut med vagnen på en stund, härligt!  =)



Finaste killen!
Kommentarer!
Postat av: Elin

De små liven brukar ha matrejs å vilja ha MYCKET mera mat när de är kring 2v. Sen kommer det fler perioder då produktionen ska öka, kolla nätet där står det säkert för jag har glömt när mer det var :-)

Det kan inte vara nå´t kolikaktigt som är under uppseglande när han är lessen på natten? Vet att din mamma har betättat om dig å dina magknip nattetid, tänkte om eran lillkile oxå har ajaj i magen?

Han är då söt som en sockerbit å jag har visat honom åt mina päron å åt några på jobbet. Vi vill gärna komma å hälsa på men wille snorar en del ännu så vi har inte vågat än. Får nöja oss med titten på bb tills wille är frisk, han kan ju inte komma å smitta ner sin lillkusin :-)



Å en sak till när jag nu ändå prackar på dig "goda råd" ;-) Skit i dygnets timmar första tiden å sov när Texas sover, även om det är mitt på dagen. Lägg alla måsten lite på is å ta igen dig när du kan, man blir ju aldelens knäpp av sömnbristen annars.

Kram!!

Kommenterat - 2008-10-18 / 13:53:06
Postat av: Erica

GRATTIS INGELA TILL SONEN !!

Tänk vi fick varsin ;D .. vilken lycka!



Hoppas allt e bra med er.

kram från oss !

Kommenterat - 2008-10-18 / 14:59:11  | URL - http://erjca.blogg.se/
Postat av: Erica

GRATTIS INGELA TILL SONEN !!

Tänk vi fick varsin ;D .. vilken lycka!



Hoppas allt e bra med er.

kram från oss !

Kommenterat - 2008-10-18 / 14:59:14  | URL - http://erjca.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gud vad han är söt ingela :) Hoppas jag får träffa honom snart, kanske till och emd har hunnit få min bebis innan des :)

Kommenterat - 2008-10-18 / 16:33:13  | URL - http://karolinalisanilsson.blogg.se/
Postat av: jenny

hej hej! grattis till sonen! jätte söt kille :) brukar läsa din blogg lite då å då :)



varför han äter på nätterna eller att han äter mer å mer det är nog för att han han växer å behöver mat i lilla magen, dom har såna olika perioder, då dom äter mindre å sen helt plötsligt så äter dom hela tiden :) å sen kasnke lite ont i magen :)



hade bra/ jenny

Kommenterat - 2008-10-18 / 21:06:50  | URL - http://lilllarsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: