Igår och idag

2009-04-15 / 21:55:32
Igår

Lunch, promenad och häng med sörbygänget.



Alice tyckte hoppgungan var kuuul


Joel chillade på golvet när han inte satt i mammas knä ;)


Kolla vad nöjd! Busis har lärt sig att öppna lådan. =)


Annika(som gärna gömmer sig bakom barnet ;)), Alice och Liselotte




Idag

Häng med världens bästa mammor hos Ida i Rutvik och lämnade kameran hemma... typiskt.

Väldigt trevligt har det varit i dagarna två.

Nu har Texas precis somnat! Hans rutiner har pajat... så gå och sova kl 20 som VANLIGT funkar inte längre. Han ligger bara och sparkar och röjer runt så till slut ligger han på tvären och sparkar i spjälarna... och när vi går dit och tittar till han så ler han världens leende så man kan ju inte annat än ta upp honom, krama om sockerbarnet och låta honom vara vaken en stund till. ;)









Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

hmmm...länken fungerade inte... men var det denna 2" rel="nofollow">http://www.tasteline.com/recept/kycklingpaj2

länken ser lika dan ut och kan tänka mig att ingredineserna överens stämmer också!

Kommenterat - 2009-04-16 / 16:40:01
Postat av: Jenny

Hejj! Vilken snygg blogg du har!

Titta gärna in på min blogg, om du har tid! =D

Kommenterat - 2009-04-16 / 16:45:41  | URL - http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: lisa

Ja vi hade också skadedjur i våra två lägenheter vi hade i Umeå och jag är lvrädd att vi ska ha råka få med oss några av dom hit till huset.

De var pälsängar vi hade, men än så länge så har jag inte sett några här i huset. Men jag håller ögonen öppna och om dom dyker upp så ska dom DÖ!

Kommenterat - 2009-04-17 / 08:24:01  | URL - http://karolinalisanilsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: