Julen 2009

2009-12-28 / 21:15:12

Då var julen slut för denna gången... och vilken härlig jul vi har haft! Massa familjemys, god mat, godis och julklappar i drivor. Tack så jättemycket för erat sällskap och eran generositet!


Mamma och Texasnissen


Årets fulaste julgran(tall)? Granarna hade tydligen skvattramrost så dom gick ej att använda. Och inte kommer det in en plastgran i pappas hus ;)


Spelar poker och mumsar 3 olika sorters knäck: Hård, mjuk och jättemjuk. ;)


Tomten var snäll


Texas var lite fundersam och lite lite rädd för tomten, han skulle då minsann inte följa med och ta emot paketen. ;)


Skynda nu mamma!


Juldagen(eller julafton nr2) firades med familjen Barsk. Självklar med tomte och en massa paket.


Texas promenerar med farmorsmor medans jag sliter upp hans julklappar.

Texas fick massor med nya fina leksaker, kläder och ett innestående IKEA minikök som ska hämtas ut så fort Happis får in dom på lager.

Jag fick ju då en tv, handdukar, stekpanna och grytlappar tillsammans med min man, lila marimekkoskål, tofflor, pengar, mössa, tavla, halsband och så en "sunrise-väckarklocka av Fredrik som han ska gå och lämna tillbaka imorgon för jag vill i ärlighetens brutala namn inte ha den! Ja visst är jag hemsk? :P

Kommentarer!
Postat av: Soppa

ha ha jag hade nog oxå lämnat tebax den.

Du får hojta till när du är ledig och orkar med besök för vi vill se er.

Kommenterat - 2009-12-29 / 01:24:10  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag ville ha en sån väckarklocka förut... men nu är jag verkligen inte i behov av någon mer väckarklocka!;)



Cool "gran" och shit vad brun du är ännu! Ikea-käket är ju supergulligt!:)

Kommenterat - 2009-12-29 / 11:17:39  | URL - http://thedream.blogg.se/
Postat av: Marie

Vi såg New Moon nu. Ska gå och se Avatar nån gång snart, hoppas jag tycker den är lika bra som alla andra, men det tror jag, jag brukar vara rätt lätt att imponera på när det gäller film. :)

Kommenterat - 2009-12-31 / 12:11:32  | URL - http://rudies.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: