Bloggtorka

2009-02-26 / 21:30:40

Är inne i en period då jag inte riktigt känner för att blogga men som tur är så brukar dom perioderna vara väldigt korta.  ;D
Allt flyter på som vanligt och livet känns väldigt väldigt bra! Tänk om man kunde frysa tiden?

Pappa har varit hemma några dagar nu men imorgon åker han och jobbar ett dygn igen. Vad underbart det har varit att ha familjetid i några dagar. *Mys pys*

Jag bjuder på en bild iallafall:


Texas har börjat göra lite brum-ljud med munnen och då rinner det sickel kan jag lova!  ;)
Men visst är han underbart söt min lilla älskling?
Kommentarer!
Postat av: sofia & Rox

Åhh han ser ut som en liten rumpnisse helt underbar.

Kommenterat - 2009-02-27 / 00:12:22  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Katja och Lina

Vilken söt bild=)



Trevlig helg på er!

Kommenterat - 2009-02-27 / 11:57:56
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: