Faster Josefine, nybakt bröd och present

2009-02-10 / 21:23:43
Idag kom faster och spenderade dagen med oss, hon är hemma från Linköping i veckan. Perfekt med lite barnvakt så då passade jag på att baka bröd. Har inte smakat på det ännu men jag ska strax avnjuta bakverket med en kopp te *mmm*. 

Josefine hade med sig en present också:


Tunnare mössa till våren och matchande strumpor från PoP. Tack faster!  

På kvällskvisten har jag och Texas badat badkar, då mår han som bäst mammas hjärta. <3

Tänkte också nämna att jag har gett upp mjölkfria dieten och då får BVC säga vad dom vill, det är ju ändå JAG/VI som bestämmer över vårat barn.

Bastun är strax färdig... bara lavarna kvar. Så i helgen får man bada bastu! Är du avundsjuk Sofia?  ;P

Ja det var nog allt...
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Du har ju varit utan mjölk i en vecka nu väl. Det borde väl räcka tycker man.. Hoppas gossen mår bättre snart!

Kommenterat - 2009-02-10 / 21:48:53
Postat av: sofia & Rox

Bingo bingo håller händerna för öronen.. Helt sjukt vad jag saknar bastu: Men är man gift med en snigel som är sjuk så får det ta den tid det tar. Vi har ju bott här 5½ år och har förbrukat 3 bastuaggregat. Så nog vet jag att vi fyllt våranbastu kvot för resten av livet om man jämför med andra så nog ska vi klara oss utan ett tag till ;-)

Menlova att ägna mig en LIITEN tanke när du sitter där och njuter.

Fina kläder hon kan få vara faster till Rox me ;-) Hälsa henne det ..

Kommenterat - 2009-02-10 / 23:41:37  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du märker ju om problemen kommer tillbaka, tror du känner bäst själv ang mjölken och inte dom på bvc. Ofta är det tvättmedlen som är problemet. Brorsan var oxå känslig då han var liten.

Kommenterat - 2009-02-11 / 09:05:42  | URL - http://alexgumman.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

hmm...kan ju vara bra att börja om och se om det kommer tillbaka, om du inte gör det vet du ju inte vad det berodde på... lät ju mer som tvättmedlet eftersom han alltid var "fin" under blöjan... :)

Kommenterat - 2009-02-11 / 11:02:54
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: