Fika fika fika

2009-02-05 / 16:38:26
Gör jag annat på dagarna?  =P

Idag har vi haft besök av mammor som bor ute i Sörbyarna. Vi var 5 stycken mammabarn-par. Jag och Texas, Annika och Alice, Liselott och Joel, Cecilia och Lilly samt Katja och Lina. Trevligt att lära känna mammor som bor i närheten också.  =)

Texas snusar så gott i vagnen, Fredrik är och jobbar, huset är städat, tvätten är tvättad, gården är skottad och jag har precis ätit middag och diskat undan. Så jag har väl lite så kallad egentid nu som jag surfar bort framför skärmen. Kanske skulle man lyfta på röva och gå till brevlådan och se om mina böcker har kommit?  ;)
Kommentarer!
Postat av: sofia & Rox

Nä gud så söt du är jag lovar vi sladdar dit då fort snigel är hemma

Kommenterat - 2009-02-05 / 21:49:44  | URL - http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Maria

Vars köpte du det fina halsbandet med fredrik och texas namnen??:) var väldigt fint!!!!!

Kommenterat - 2009-02-06 / 16:09:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: