Hej och hå

2009-02-09 / 17:31:20

Fredrik åkte iväg till Kåbdalis med skiftlaget imorse och ska stanna till imorgon... åka snowboard och supa ska dom göra dom jävlarna.

Jag och Texas kände att det skulle vara tråkigt att sitta hemma själva hela dagen så vi åkte och hälsade på Marie och Vincent. Emma kom också dit och hängde med oss. Vi drack kaffe och surrade på, trevlisch.

Nu har jag precis ätit en god biffwok med nudlar. Och efter maten så syndade jag... det var en mockaruta som skrek efter mig så fort jag öppnade kylen: ÄT MIG ÄT MIG!!! Och snäll som man är så gjorde jag som den skrikande mockarutan bad mig att göra.
Ja alltså synderiet i det hela är ju att mockarutan innehåller mjölk... men jag är till 99,9% säker på att Texas INTE har mjölkallergi så det kan ju ändå vara bra att testa och se om något händer. Det var vad mockarutan sa till mig iallafall.  =P

Kommentarer!
Postat av: Marie

Jag har hört att mockarutor nästan alltid har rätt i vad de säger. ;)

Kommenterat - 2009-02-09 / 17:56:39  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Det var du värd :)

Kommenterat - 2009-02-09 / 21:46:58  | URL - http://ebbacecilia.blogg.se/
Postat av: Elin

Blev ingen baskeri/ikea trip... blev brakförkylning istället. Bustrollet här ville se teletubbies å mamsen var ju inte sen å haka på så nu sitter han still å jag kan kurera min onda hals med en balja te i lugn å ro. Dvd å färgade troll på uppåttjack är fina fisken för sjuka föräldrar

:-D



Mockarutor har en nästan magisk locksång så jag tycker du gjorde helt rätt!

Kommenterat - 2009-02-10 / 07:09:56
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: