Helgen

2009-01-12 / 12:47:38
Helgen har gått i sjukdomens tecken...
Fredrik har legat i soffan och stirrat non-stop sen onsdagkväll och än är han inte bra, han hostar som fan och inatt fick han sova i vardagsrummet igen. 
Texas som precis hade blivit frisk fick feber på lördagkvällen, och jag själv fick feber tidigt på lördagmorgon. Vi gav Texas Alvedon(TUR som fan att jag hade köpt hem bebis-alvedon!) och sen sov han från 02:00 på lördagnatt till ca !5:00 på söndag med några uppvaknanden för mat och blöjbyten då såklart. På söndagkväll hade Texas inte feber längre och var sitt pigga, glada jag igen. 
Nu är jag och Texas friska men Fredrik är fortfarande dålig, vilken jävla hosta han har! Och det verkar ju inte ha blivit så mycket bättre... stackarn.

Superhärligt väder idag så nu när Texas har ätit färdigt så ska vi gå ut på promenad.  =)  
Kommentarer!
Postat av: Marie

Såklart att du och Texas blir friska först, Fredrik är ju karl, det tar lite längre tid för dem och de lider lite mer än vi andra. ;)

Kommenterat - 2009-01-12 / 13:23:06  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Catti

Huvva! Så hemskt.. Är det influensan han har fått? Jag kommer inte ihåg sist jag var sjuk.. Att vara gravid är ju rena medicinen! :) Jag som alltid är sjuk annars.. :D

Kommenterat - 2009-01-12 / 13:39:28  | URL - http://thewife.blogg.se/
Postat av: .

Det kanske är bäst att han åker och kollar upp vad det är han har.

Pappa kom hem i torsdags och hade mått skit och hostat sen på måndagen så han åkte och kollade upp det på fredagen.

Det visade sig att han hade lunginflammation så mitt tips är att skicka iväg Fredrik

Kommenterat - 2009-01-12 / 15:39:25
Postat av: Pysselkärring

På Tv i morse berätta dom om den ny/gamla flunsan och hostan va hemsk enligt den läkaren samt hög feber, kan vara upp till en vecka, finns viss medicin till hjälp. men då ska man till doktorn först..



Lycka till från pysselkärringen ;o)))

Kommenterat - 2009-01-12 / 15:49:47
Postat av: Pysselkärring

På Tv i morse berätta dom om den ny/gamla flunsan och hostan va hemsk enligt den läkaren samt hög feber, kan vara upp till en vecka, finns viss medicin till hjälp. men då ska man till doktorn först..



Lycka till från pysselkärringen ;o)))

Kommenterat - 2009-01-12 / 15:51:28
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: