Morgonpasset i gymmet

2009-01-19 / 11:14:38




Idag är papi och jobbar dygn så då får jag och Texas roa oss själva. Skotta snö måste vi göra, fast jag ska inte klaga för vi har inte behövt skotta på väldigt länge. Och när vi ändå är ute med vagnen så blir det en promenad runt byn också. Sen får vi se om vi åker till Storheden och kollar på pyjamaser till Texas. Och så ska jag baka något mumsigt till mammafikat imorgon. Ja det blir nog våran dag det.  =)
Kommentarer!
Postat av: Marie

Mmmmmmmmmmmmm Ingela, mmmmmmmmmmm. :)

Kommenterat - 2009-01-19 / 11:55:25  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Lollo

jo det gick otroligt snabbt och smidigt :) jag som hade sån ångest inför förlossningen, och så gick det så där bra :)



Jag vet inte heller om det är magen som spökar. men ont verkar hon då ha på kvällarna. Dom kan ju ha kommit in i nån sorts fas peroid lr nåt? Nelly har då iaf börjat bete sig lite konstigt mot folk som kommer och hälsar på.. känner hon inte igen dom så börjar hon gråta. vet inte vad hon har fått för sig? Tog det med BM och hon sa att det brukar komma vid 7 månaders ålder.. Håller på att planera dop nu, och då kommer det vara ca 30 okända personer för henne, som kommer vilja hålla i henne. ja undar hur det kommer :) ska ni har dop?

Kommenterat - 2009-01-19 / 12:52:02  | URL - http://louisemodin.blogg.se/
Postat av: Lollo

vad duktig han är föresten som vill ligga i babygymmet :)

Kommenterat - 2009-01-19 / 12:52:31  | URL - http://louisemodin.blogg.se/
Postat av: josse

Åhhhhh vad mysigt ni ska ha! Snart kommer jag hem o då vill jag oxå ha gó fika:) Puss

Kommenterat - 2009-01-19 / 14:59:09
Postat av: Lollo

ja , jag vet då inte vad hon har fått för sig. kanske någon 3 månaders fas hon har kommit i?



jaha ni har redan haft dop. gick d bra då? skötte sig han sig hela tiden? :)

Vi ska ha dop den 8 feb i Jokkmokk.. både jag och min sambo är uppvuxna där. har lite dåligt med ideer på hur dukningen ska se ut.. har du några bra/ roliga tips??

Kommenterat - 2009-01-19 / 20:40:33  | URL - http://louisemodin.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: