Piteå

2009-07-20 / 15:37:24
Idag har lilla familjen varit på en tripp till Piteå. Vi började med att strosa på stan där vi bland annat käkade lunch, köpte bröllops-skjorta till min blivande och smet in på Cinderella och provade bröllopsklänningar! Fredrik och Texas fick hålla sig på nedervåningen medans jag var på övervåningen och provade 2 klänningar som kan tänkas passa för strandbröllop. Oj så kul det var, nu känns det lite mera på riktigt! =)

Sen åkte vi en pytteliten bit utanför stan(2 km?, jag minns inte vad stället heter) och spontan-besökte en av Fredriks jobbarkompisar + sambo. Vi satt ute och fikade glasstårta och kaffe. Mycket trevliga prickar detdär. =)

En mycket mysig dag i grannstaden... Piteå är så fint.

Nu är det dags att slänga ihop lite mat, idag blir det lax.


Kommentarer!
Postat av: Hanna

Jag älskar Piteå! Sååååå mysigt! Men nu var det länge sen jag var där så snart blir det nog en tur dit!

Kommenterat - 2009-07-20 / 20:42:59  | URL - http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Aro

Jaa ni var till Danne och Kersti? Håller med om att de är mycket trevliga!! Fint hus har de också.

Kommenterat - 2009-07-20 / 21:58:57
Postat av: Lotta & Joel

Haha...jag är juh partisk och gillar Pite starkt ;)

Kommenterat - 2009-07-21 / 22:47:53  | URL - http://bergstedt.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: