Lovely

2009-03-18 / 21:59:21
Vilken bra dag det har varit idag!

Efter en natt som inte hör till dom bästa så bjöd Texas på sovmorgon till kvart över 9, det tackar vi för. Sen upp ur sängen, skyfflade i grabben gröt och gjorde iordning honom och mig för dagen, sen in i bilen och körde till Rutvik. Mötte upp Sofia vid cafeet där vi gick in och köpte varsin räksallad innan vi åkte vidare till Ida. Där var det mamma-fika och supertrevligt som vanligt! Ida bjöd på jättegod blåbärspaj och gott kaffe. *mmm*

När vi kom hem igen så lyfte jag och Fredrik över Texas från babyskyddet till vagnen och gick på långpromenad, helt underbart väder... är det bara jag som tycker att våren kom över en natt? =)
Sen sov Texas vidare i vagnen utomhus, så skönt för honom att sova i friska luften... speciellt efter en helg med feber och inomhus-sittande.

På eftermiddagen bakade jag strösselkaka och lagade haitigryta med väldigt lyckade resultat.

Och på kvällen kom Texas farmor och farfar förbi och hälsade på.

Nu är det strax dags för sängen.

Kram och god natt




Kommentarer!
Postat av: Sara

Man får verkligen hoppas att det är våren som är här, på riktigt. :)

Kommenterat - 2009-03-19 / 14:49:10  | URL - http://zaramara.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: