Soliga dagar

2009-03-23 / 10:45:16
Vilka underbara dagar vi har haft nu senaste tiden! Man blir lätt bortskämd och förväntar sig att solen ska lysa varje morgon man fäller upp persiennerna. ;)

Helgen har varit toppen! Mycket mys, god mat, promenader och solsken.

Texas börjar sköta sig bättre på nätterna... han skriker inte iallafall men han kan ligga vaken länge när han vaknar för mat mitt i natten. Fast han är så söt då, ler, pratar och sprattlar så det gör då ingenting... man kan inte annat än skratta åt vårt lilla underverk.

Jag och Texas har nyss kommit in från en 1-timmes härlig promenad och snart kommer mamma och lillasyster Elin på besök.


Jag bjuder på en bild på vår solstråle:
Kommentarer!
Postat av: Lotta & Joel

så söööt han var... vad duktig du är på fota - hinner sällan få med Joels leenden - kameran är för sölig, skyller jag på... ;)

Kommenterat - 2009-03-23 / 11:29:17
Postat av: Nath

Han är för söt!

Kommenterat - 2009-03-23 / 13:08:00  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: emma

ooh, vilken snygg pyjamas solstrålen har! =)

Kommenterat - 2009-03-23 / 17:04:06  | URL - http://emmizch.blogg.se/
Postat av: josse

Busungeeeee:) haha så söt han är!

Kommenterat - 2009-03-23 / 19:13:36
Postat av: Malin

Tack tack! =) Ja, det hoppas jag också. Förra graviditeten var toppen, mådde inte illa en endaste dag, så tänkte köra en favorit i repris. =)

Kommenterat - 2009-03-24 / 08:45:06  | URL - http://mammakarlsson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: