Duktig

2009-05-28 / 12:46:55
Jag tycker faktiskt att jag är duktig... har den senaste veckan varit väldigt duktig på att äta nyttigt och jag har knappt ätit nå med socker i. Någon form av träning har jag gjort varje dag, cykeltur, långpromenad och styrketräning. Hade så gärna velat ta mig ut idag också fast det blåser... bara klä på sig och barnet ordentligt. Jag VILL ut och röra mig!

Och mitt sockerberoende är som bortblåst, trodde ju aldrig att det skulle gå så fort fast om jag tänker efter så hade jag inte så starkt sockerberoende.
Ser man bara till att äta en frukt eller kanske ett hårdbröd när man blir lite sugen så brukar det funka finfint. Och ibland räcker det med bara ett glas vatten.
Och det är väldigt sällan att jag äter någonting alls efter middagen, jag går och hinkar vatten istället.

Och det bästa av allt är ju att jag redan ser resultat! Magen är plattare och jag MÅR kanonbra och känner mig pigg! Bara det gör ju att jag vill kämpa på ännu hårdare och se MER resultat. =D


Kommentarer!
Postat av: Sofia

Aha... det förklarar ju saken;)

Himla duktigt!

Kommenterat - 2009-05-28 / 15:01:46
Postat av: Karro

Härligt!! :D

Kommenterat - 2009-05-28 / 15:25:07
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: