Lördagkväll...

2009-05-30 / 22:21:27
Men åååh vad less jag blev över att Ellenor vann Robinson!!! Stängde av tvn på en gång. Jaja nu är Robinson över för denna gång... det är inte många tv-program jag följer, nu är det bara DH men det slutar väl när som helst det med. Måste säga att jag ser väldigt lite på tv. Och inte blir det mycket datornötande heller. Kanske ett tecken på att sommaren har kommit? Men det är bara skönt! Jag älskar att vara ute!

Är det bara jag som är superpigg på kvällarna och måste TVINGA mig i säng varje kväll?
Kommentarer!
Postat av: Lisa och Charlie

ja jag blev också så sur för att hon vann! Hon har ju bara glidit runt på en räkmacka hela tiden, så feeel. Jag är också svin pigg nu på kvällarna och i vanliga fall brukar jag vara jätte kvällstrött, de är väl ljuset ger en extra energi. Hoppas Texas kryar på sej snart !

Kommenterat - 2009-05-30 / 22:28:18
Postat av: Nath

Ha ha, jag lyckas minsann alltid ;)

Vad gör ni i det fina sommarvädret?

Grattis på mors dag Ingela!

Kommenterat - 2009-05-31 / 11:31:44  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: