Mammasemester

2009-05-18 / 22:16:43
Idag har jag varit på stan utan barn och det var skönt! Jag mötte upp Soppa(+barn), Marie(+barn), Linda och Malin vid 12tiden och vi gick och kollade i affär och sen lunchade vi på Mat & Prat. Jag tog en kycklingsallad(så klart) och var duktig och köpte Loka till den istället för cola. För jag hade tänkt sluta dricka läsk nu ett tag famöver för det klarar jag mig lätt utan. Fika och godis däremot klarar jag mig INTE utan men jag försöker verkligen trappa ner.

Nu ikväll har jag och mamma smidigt lite planer... men vad får ni inte veta! Usch vad jag HATAR när folk skriver om hemligheter utan att berätta vad och nu gör jag det själv haha! Men ni kanske får veta vad det är här framöver, vi får se. ;P
Kommentarer!
Postat av: Aro

Ingen nyhet för oss på F21 att ni ska gifta er snart. David har vetat det länge.

Kommenterat - 2009-05-18 / 23:13:22
Postat av: Sofia

Jag gissar också på att ni ska gifte er!=)

Åker vita joggingdressen på då?;)

Kommenterat - 2009-05-19 / 06:42:35  | URL - http://thedream.blogg.se/
Postat av: Karro

Ja hmm...undrar vad det kan vara då? Hmm....

Kommenterat - 2009-05-19 / 12:30:13  | URL - http://johalina.blogg.se/
Postat av: josse

:)

Kommenterat - 2009-05-19 / 20:25:35
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: