Tankar

2009-05-19 / 22:48:00
Sitter och funderar massor nu så jag vet inte om det är någon ide att gå och sova? Jag kan inte sova när jag har tusen grejer som jag funderar på i skallen.

Dagen har iallafall varit bra. Lilla familjen har tagit det väldigt lugnt... började dagen med sovmorgon(Texas sov till 10!!! och mamma till halv 10 ;P)... på eftermiddagen var vi ute och krattade och på kvällen så badade vi bastu alla tre, väldigt skönt att ha dagar då man inte har något inbokat.

Fredrik åkte till jobbet nu ikväll och jobbar lite övertid, så han kommer inte hem förrän på torsdag morgon och det är ju jättelänge tills dess. :( Men efter det så är han ledig en hel vecka så det har vi att se fram emot. :)

En bild kan jag bjuda på...


Texas flyttar på sin matstol :P

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: