Tidsoptimist

2009-05-16 / 09:21:45
7 månader har gått sen jag blev mamma... och på dessa 7 månader har jag ännu inte lärt mig hur mycket mer tid allting tar när man har en bebis att ta hand om. Kommer jag ALDRIG lära mig?!? :S

Nu har jag iallafall kopplat av efter gårdagens FULLSPÄCKADE schema och idag tar vi dagen i ett mycket lugnare tempo, skönt!

Dejten var supermysig och jag och Fredrik kände oss som "ungdomar" på nytt. Först åkte vi på resturang Luleå på Kulturens hus och åt riktigt god grillbuffe, sen åkte vi runt på stan och svängde förbi Bergviken och kollade på syrrans nya fina lägenhet. Och dejten avslutades med bowling på Tuna, och jag är sjukt kass på bowling haha! Får hålla mig till Wii-bowling hädanefter! ;P
Fredrik sa att det kändes lite konstigt att inte ha någon att pilla och busa med på kortsidan av bordet(på resturangen)... men samtidigt en skön paus från "mat och sov klocke-livet".

Nu piper mitt fina lilla hjärta som går i gåstolen så nu ska jag kila.






Kommentarer!
Postat av: Jessica

Jag tror aldrig att man lär sig hur lång tid allt tar, min e 10mån och jag e alltid sen, mot att alltid varit den som fått vänta in andra förr.

Gött med dejt-kväll, det unnar man sig för sällan, tyvärr.

Kommenterat - 2009-05-16 / 22:15:47  | URL - http://jajman.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Åh vad mysigt!!! Låter riktigt trevligt om än man kan sakna de små ändå... ;)

Kommenterat - 2009-05-17 / 08:52:48  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: