Tröttmössa

2009-05-06 / 19:59:18
Nu är jag trött i mössan efter dagens äventyr... har inga planer för morgondagen, kanske blir det en sväng till Lindex på Storheden kanske inte. Fredrik jobbar dagtid iallafall. Fredagen är också blank och då måste jag ta mig ut och göra något för då jobbar Fredrik dygn. Sen åker vi till stugan på lördag, ska bli härligt.

Tugg-mojängen har jag köpt på Ica Maxi och den kostar 79kr. Då vet ni. ;)




Kommentarer!
Postat av: Aro

Skönt! Brassar också norrut på lördag morgon! Hoppas på bra väder.

Kommenterat - 2009-05-06 / 23:25:18
Postat av: Nath

Skitfin grej den där bitsaken, måste ha en till trollet! :)

Verkar som ni hade en trevlig dag i Piteå!

Kommenterat - 2009-05-07 / 07:34:57  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Wifie

Ja det kan jag förstå att du är! :D Jag är redan less på alla 68-kläder. Vi har inte så mycket. Typ 3 bodysar som jag skiftar mellan haha. Ganska less! Men känns ändå inte lönt att köpa i 68 längre. Han lär väl snart ha vuxit ur det, om någon månad eller så.. :)

Kommenterat - 2009-05-07 / 18:00:47  | URL - http://thewife.blogg.se/
Postat av: Nath

Ha ha, ja den var verkligen superkul den där!

Det var mest äppelmos i nätpåsen när Nova var färdig :P



Allt väl med er? :)

Kommenterat - 2009-05-07 / 22:04:52  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: ullis

vad kostar dina smörgåstårtor? typ 20 bitar...

Kommenterat - 2009-05-10 / 12:49:54
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: