17

2009-10-20 / 08:15:34
Helt fint med lite snö på backen.

Texas bestämde sig för att vakna kl 7 och då var det ju fortfarande mörkt ute, jobbigt värre! Han har bökat på en del inatt men vi har ändå fått sova hyfsat bra.

Var lite sugen på att åka på babysång idag men Texas kommer vilja sova precis då så jag vet inte hur det blir med det. Det är inte lika lätt att flänga omkring som när han var mindre... men samtidigt så tycker jag att man då och då kan rucka lite i Texas schema. Det brukar gå bra.

Nä dags för lite nyttig frukost, jag går lite halvt på diet nu tills vi åker. ;)
Kommentarer!
Postat av: Katja och Lina

Skit mysigt med snön:-)



Lina vakande också kring 7. Men hon somnade om. Skönt:-D



Shit 17 dagar, dagarna bara flyger iväg

Kommenterat - 2009-10-20 / 12:42:56
Postat av: ida

Ja, man lär sej vara snabb med sysslor när man har småbarn :)



OM mina barn sover till 7 så har vi haft en SOVMORGON! Nu är vi inne i ett bra stim nä dom båda har sovit till 6.30 Det gillar jag.

Kommenterat - 2009-10-20 / 15:42:11  | URL - http://idassida.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: