24

2009-10-13 / 09:16:30

En måndag med guldkant fick vi igår. När grabbarna kom hem från stan så hade dom med sig en fin blombukett till mig. Väldigt uppskattad att bli uppvaktad på en vanlig måndag bara sådär. =)
Dagen lunkade på... vi mös på och åt tårta, Fredrik kaklade färdigt! och jag lackade ett par stolar. Jag börjar se ett slut på denna renovering och hoppas verkligen att det blir färdigt innan vi åker. Det har tagit mycket längre tid än jag trodde men då har vi ju också beställt kakel TRE gånger.

På kvällen kom Fredrik, Annika och Alice och hälsade på. Mycket trevligt! Vi fikade lite och barnen busade, fast mest på varsitt håll. Men på ett par månader så är dom säkert mer intresserade av att leka med varann. Jag och Annika hoppade sedan i träningskläderna och åkte på aerobics. Gud vad skönt det är att träna!

Idag ska vi på Rox 1-års kalas!
Grabbarna sover ännu, men jag tycker mig höra lite knorr från Texas rum. ;) Dags att gå och krama om min lilla älskling!

Hejs

Kommentarer!
Postat av: Sofia

Sover han 9.15??? Är sånt ens möjligt?!



Hoppas iaf att ni får en lika härlig tisdag och hälsa Roxen från mig och A!=)

Kommenterat - 2009-10-13 / 09:34:20  | URL - http://thedream.blogg.se/
Postat av: Malin & Oscar

Hej Ingela!

Nu har vi hittat hit :) Vilken fin blogg du har.

Och superfina kalasbilder :)



/Malin & Oscar

Kommenterat - 2009-10-13 / 09:35:24  | URL - http://malosc.blogg.se/
Postat av: Wifie

Herregud va han sover länge. :P Alfon sover ibland till 8 iofs. Men då går han ju också och sover 21!



Ja, det är inte så kul att vara superskinny, inte så kul som många kan tro! Man vill ju gärna ha lite rumpa och bröst för att känna sig som en av det kvinnliga könet. ;)

Kommenterat - 2009-10-13 / 17:57:55  | URL - http://thewife.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: