40 days to go

2009-09-27 / 15:59:27
Härliga söndag!

Vi har myst på mest hela dagen. På förmiddagen var vi på powerwalk, det blåste en hel del men det var varma vindar så det gjorde inte så mycket. Texas låg nerbäddad i vagnen och sov så gott.

Jag gjorde amerikanska blåbärspannkakor till lunch åt Texas och det var populärt. =)



Sen gjorde jag en blåbärspaj som vi fikade tillsammans med familjen Barsk som kom på besök. Ååh så gott det ÄR! Jag älskar verkligen paj.

Fredrik har snickrat på väggen och kommit en bra bit på vägen. Nu ska det bara dras om lite sladdar och så och så måste vi bestämma oss för vad vi ska ha för belysning ovanför... vi är väl mest inne på LED. LED is the shit. ;)

Nu ska jag klura lite på vad vi ska käka till middag och sedan kila till affären en sväng.

Hejs
Kommentarer!
Postat av: Katja och Lina

Oj, är det bara 40 dagar kvar? Tiden går ju alldeles för fort!

Kommenterat - 2009-09-27 / 18:12:57
Postat av: Lotta & Joel

Oj vad tiden rusar... ska bli spännande att se dfet färdiga resultatet sen också på renoveringen:)

Kommenterat - 2009-09-27 / 20:11:47  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: