Dagvild

2009-09-02 / 08:20:54
Jag fick för mig att det var torsdag idag men det är ju bara onsdag... jag funderade på vad vi skulle hitta på idag och kom på att det är ju Stor & Liten(babysång) i Antnäs idag men det är det ju inte alls för det är ju som sagt onsdag.

Vad gör man då idag? Pappsen jobbar dygn och är sedan ledig en vecka och då ska det renoveras minsann! Åh så fint det kommer bli! =D

Texas vakade 06:45 och har precis somnat igen, han steg upp för tidigt med andra ord och behövde sova mer.

Och jaaa ursäkta för den dåliga mms-bilden, min mobilkamera är inte den bästa. Dokumentären var iallafall om OCTOMUM, hon som födde åttlingar för ett tag sedan... och inte nog med det så hade hon ju 6 äldre barn också... och är ensamstående. Ja ni hör ju, helt crazy!

Men jag såg bara halva för jag och Fredrik skulle se film, Män som hatar kvinnor, bra film!

Nu frulle.

Kommentarer!
Postat av: Pia - MejasMamma

Babysång på Kulturenshus 14.00!:)

Kommenterat - 2009-09-02 / 09:03:06  | URL - http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: ida

Ja men crazy är väl inte ett tillräckligt ord för den kvinnan. Men under omständigheterna tycker jag hon verkade fixa det hela bra.

14 barn, nej tack!

Kommenterat - 2009-09-02 / 09:23:01  | URL - http://idassida.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Åhhh...så spännande då måste du bjuda på lite bilder ;) Var Män som hatar kvinnor bra?

Kommenterat - 2009-09-02 / 17:39:03  | URL - http://bergstedts.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: