Maaat

2010-08-22 / 19:04:46
Jag har en stor passion för mat... jag älskar att laga god, vällagad mat och baka massa gott fika, jag kan sitta timmar i sträck och se inspirerande matlagningsprogram och bläddra i kokböcker.
 
Nu när jag är gravid så är jag nästintill BESATT av mat. Inte det att jag äter en massa utan jag TÄNKER på mat mest hela tiden. Fast jag lider inte utav det... för jag älskar ju mat.
Jag har kommit på 10 olika maträtter som jag ska laga här framöver så det kommer inte bli några problem när vi åker och handlar nästa gång. Annars är det lätt hänt att man går och suckar mellan hyllorna och inte kommer på något spännande att laga.

Idag har jag lagat amerikanska pannkakor med hemmagjord blåbärssylt till lunch och tjälknöl(på älg), hasselbackspotatis och sås till middag. Mycket gott!

Ikväll ser jag på Jamies matrevolution(Kanal 5 20.00) och förbluffas över vad amerikanerna sätter i sig och inte minst vad dom serverar barnen i skolan... skrämmande.
Kommentarer!
Postat av: Marie

Herrejösses, vad flitig du är...sänd över lite inspiration till mig =) /Marie

Kommenterat - 2010-08-23 / 11:47:00
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: