Snöoväder och strömavbrott

2010-12-17 / 05:52:08
Jag tycker synd om min man som måste skotta... :(
Det var ingen rolig syn när jag tittade ut genom fönstret nu på morgonen, sluta snöa NU!

Igår, inatt och nu på morgonen har det blåst, snöat och varit riktigt skitväder om du frågar mig. Jag föredrar faktiskt kallt väder istället!
Igår gjorde vi ett försök att gå ut och rasta barnet men vi var väl ute mindre än 10 minuter innan han ville gå in, han hatar när det blåser kallt/snö i ansiktet. Och jag med.
Annars var det innedag(skönt att vi inte behövde åka någonstans med bilen).

På kvällen fick vi strömavbrott. Vanligtvis brukar strömmen vara borta i 5-10 minuter men denna gång så gick den 20:50 och när vi gick och la oss 22:10 hade den ännu inte kommit tillbaka. Men det gjorde den såsmåningom under kvällen/natten. Lite mysigt var det ändå. :) Istället för att sitta vid tv eller dator så satt jag och Fredrik i skenet av tända ljus och diskuterade framtiden. <3

Idag vaknade jag före fan och kunde INTE somna om, så nu sitter jag här och klockan är 05:50 och bebisen säger att det är dags för frukost. God morgon. :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: