Tidigt

2010-12-09 / 06:25:37
Fråga inte vad jag gör uppe denhär tiden. Frivilligt, för Texas lär ju sova ett par timmar till.

Jag vaknar OFTA vid 5:30-6:30 på morgonen och är pigg, så det är väl bara stiga upp då... men jag kan inte direkt göra så mycket för jag vill inte skramla och leva om så Texas vaknar.

Men jag sover fortfarande gott om nätterna(THANK GOD) så jag lider ju inte utav det.

...

Igår jobbade Fredrik och jag tog hand om Texas ensammen från uppstigning till läggdags, det tog på krafterna och tålamodet. Jag har ju nog jobbigt att ta hand om mig själv vissa dagar med denna ONDA rygg. Och med ond rygg så har jag inte så mycket ork och tålamod. :/
Jag är ingen rolig mamma nu. Nej, mamma kan inte sitta på golvet och leka. Nä mamma måste vila. Nä Texas får leka själv.
Jag ser fram emot att få tillbaka min friska, normala kropp så jag kan bli en lite roligare mamma!
Tur att han har världens bästa pappa! <3

Kommentarer!
Postat av: Faster

Faster ska leka jättemkt med grabben den 23-24! Längtar sååååå! Puss på er!

Kommenterat - 2010-12-09 / 07:47:45
Postat av: svägerskan elin

Ibland undrar man om naturen helt enkelt bjussar på lite jäkelskap så man blir svårare som mamma... lixom en förträning för nr1 att mamma snart inte är tillgänglig jämt.

Men trist för dig med ond rygg :-(

Snart snart är det över å ni är en till i familjen!!

Kommenterat - 2010-12-09 / 07:59:18
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: